Baggrund

mandag den 31. december 2012

 
 

Rigtig godt Nytår

Jeg ønsker alle et rigtig godt Nytår,
tak for alle de søde kommentar 
i har skrevet på min blog:)
 
 
Jeg har lavet lidt Nytårs pynt,
har ikke været så heldig med billedkvaliteten.
 
Skærefilen til det første billed har jeg hentet her
It's my favorite blog,
hun laver de skønneste skærefiler:)
 

 
De to andre skærefiler jeg har brugt,
her jeg købt i Silhouette online store:)
"Happy New Year" på det grønne skilt:)
 
 
og lamperne
 
 



15 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle flotte tekster!!!!!
    Godt nytår til dig også!

    SvarSlet
  2. Hold op hvor har du haft travlt og det ser bare rigtig godt ud.

    Rigtig godt nytår til jer begge, husk nu at opføre jer pænt!
    Knus

    SvarSlet
  3. Ser rigtig hyggeligt ud : ) rigtig godt nytår til dig også : )

    SvarSlet
  4. Godt nytår og flot pynt må jeg sige.
    lilla

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint. Godt nytår til dig også

    SvarSlet
  6. Hvor har du været flittig og fået frembragt skønne ting. Du og din familie ønskes et rigtig godt nytår og tak for året der næsten er gået.

    SvarSlet
  7. Sikke noget flot nytårspynt - ja, det er utroligt alle de flotte gratis filer der er hos Bird.
    Jeg vil også gerne ønske dig og din familie et godt og lykkebringende nytår.

    SvarSlet
  8. Super flot nytårspynt.
    Godt Nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  9. Ih, så flot nytårspynt! Dine tekster er SUPER lækre!!

    Rigtig godt nytår til dig og din familie.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. Hvor er det fine ting du har lavet.
    Rigtigt godt nytår til dig, og din familie.
    Knus

    SvarSlet
  11. Aih, hvor har du været kreativ. Det må nu være sjovt at kunne skrive tekster på den måde.....Og de lygter ligner da nogen, vi havde på juletræet (i lille format)i min barndom. De var lavet af glanspapir.
    Lige her ½ time før midnat, skal du have en nytårshilsen.
    Tak for alle dine besøg og søde kommentarer hos mig i det forgangne år. Men ikke mindst tak for vores private beskeder....når vi ellers har tid og overskud. Det har knebet lidt på det seneste, men måske bliver det bedre næste år. Hvem ved ?
    Jeg håber, du må få et godt nytår - med godt helbred og godt humør - og få gode dage sammen med din mand.
    Stort kram fra Annette.

    SvarSlet
  12. Godt Nytår til dig og familien.
    Sikke fint bordpynt du har fået kreeret. Du er da vist en Silouette nørd - hihi.
    Tak for hyggeligt drilleri i 2012. Vi "ses" i 2013
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  13. Tak for en fantastisk nytårsfest, pynten var helt sikkert med til at højne festen helt derop hvor den nåede......men TRUT hornene gjorde det sidste...det var en fantastisk fest i et skønt selskab som helt sikkert bør gentages hvis i spørger os.....mega knuz hr & fru Friis...(pynten er gemt et sikkert sted)

    SvarSlet