Baggrund

søndag den 23. september 2012

 
Et par Hello Kitty kort:)
 

 

 
Rigtig god aften:)


8 kommentarer:

  1. Super søde børnekort, ja hvor der handles der spildes der, jeg kender godt det med at der skal rette på et kort, det er ikke altid lige nemt :-)

    SvarSlet
  2. Godt at du kunne rette fejlen uden det ses for tydeligt, for det er nogle rigtig fine kort.
    Jeg er ikke rigtig kommet i gang med skæreriet i dag, men derimod at sætte alle de fine udskæringer sammen til nogle kort :)
    Kan du ha' en god aften.

    SvarSlet
  3. Hvis det ikke stod her "sort på hvidt" havde jeg da ikke opdaget det (men jeg er også ordblind) så det var der nok ikke så mange der var faldet over. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super fine kort og den lille fejl er da godt rettet! Nogle gange opstår de bedste nye ideer, ved at prøve at dække for en fejl! :)
    Ha' en go' uge!

    SvarSlet
  5. Rigtig søde kittykort du har lavet, og jeg kan ikke se rettelsen - overhovedet ikke.
    Og så er det nogen gange en hjælp at bruge en ordbog...haha.

    SvarSlet
  6. Rigtige fine kort. Alle laver fejl og jeg plejer at sige.. nå det er så der pynten skal sidde :o)

    SvarSlet