Baggrund

onsdag den 8. august 2012

Fødselsdagskort 18 år


 

Rigtig god dag:)







19 kommentarer:

  1. Super søde kort.
    Hvor ser der bare hyggeligt ud på terrassen, men ved fra pålidelig kilde, at der er RIGTIG hyggeligt derude, jeg ved også det ikke er sidste gang den pålidelige kilde kommer forbi, om det ender med ca 4 timers hyggesnak, skal jeg ikke kunne svare på, haha, men jeg vil ikke blive forbavset og jeg er slet ikke spor misundelig (hvem er det lige jeg forsøger at narre her?!)
    Rigtig god dag til jer begge.

    SvarSlet
  2. Fornemmer jeg lidt grøn ansigtkulør HA HA.
    Knus fra fru grøn:D

    SvarSlet
  3. Super skønne kort alle sammen... og hvor ser det hyggeligt ud med denne pragtfulde pergola, så smukt pyntet med blomster.
    Ha en god dag

    SvarSlet
  4. Hvor er det flotte kort du har lavet. Jeg har lige solgt min store gine, har haft den længe og fik den aldrig brugt, så den har måttet lade pladsen for andre indkøb.
    Hvor er den pergola dog skøn, håber den bliver indviet med godt vejr her sidst på ugen. Vi har en noget lignende, og har vist været der een gang her i sommer.
    Knus

    SvarSlet
  5. Flotte fødselsdagskort du har lavet, og hvor ser det dejligt og hyggeligt ud med den pergola.....

    SvarSlet
  6. aww hyggelig terasse og super fine CAS kort

    SvarSlet
  7. Sikke fine kort, kan man købe "embossinglim" og skal det så ikke varme behandles? måske dumt spørgsmål, men jeg troede det var en stempelpude der skulle til. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Morkaren

      Jeg har svaret på din blog:)

      Slet
    2. Tak for svaret Jette, det var som jeg regnede med, men man er jo bange for at gå glip af noget, men den embossing pude har jeg og har prøvet den for første gang i dag, men ingen varmepistol (det må jeg ha) jeg brugte brødristeren. knus morkaren.

      Slet
  8. Sikke flotte kort du igen har lavet - og så mange. Flittige pige....
    Hold op hvor er du heldig med den pergola. Det ser bare så hyggeligt ud.
    Og I har både græs og blomster......haha. Jeg har et par små lysegrønne spirer nu......så jeg har også snart græs igen. Men blomsterne må vente til næste år......ÆV.
    God onsdag.

    SvarSlet
  9. Mit kort er så fint =D Alle dine kort, er så fine. Den pergola, den er da skøn. Klap Tommy på skulderen, for det er blevet så flot det hele =D

    SvarSlet
  10. Så flotte kort du har lavet. Det til 18 års fødselsdag er da genialt. Og hvor ser der da bare super hyggeligt ud i din have!
    Knus!

    SvarSlet
  11. Som altid rigtig lækre kort.
    Hvor er det dog en flot pergola. Jeg ville ønske, at jeg havde sådan en at gå ud til om morgenen ; )

    SvarSlet
  12. Flotte kort ... jeg er altså helt vild med Lonnies fødselsdagskort :) Jeg elsker pink :)
    Lækker pergola .. håber i får mange dejlige timer derude :)

    SvarSlet
  13. Flotte kort du har lavet
    Super hyggeligt pergola

    SvarSlet
  14. Dejlige kort du har lavet :) - og sikken en dejlig pergola :)
    Tillykke med den

    Knsu

    SvarSlet
  15. Smukke kort du har lavet. Sikke en flot Pergola.

    SvarSlet
  16. Wauw. Er vild med dine kort. Og er da også virkelig vild med jeres nye Pergola.

    SvarSlet
  17. Hej - jeg har først set din kommentar på min blog idag. Undskyld.

    Jeg kan se du spørger, om jeg stadig er glad for min Silhouette Cameo ?

    Til det kan jeg kun sige, - "det kan du tro jeg er" - jeg kan lave så mange ting på den, som jeg ikke "gad klippe i hånden før" - såsom æsker, tasker osv. og så det at du kan variere størrelsen. Lave dine egne tekster i programmet, printe dem og derefter skære dem ud a la spellbinders.

    Hvis du har nogle spørgsmål, både før og efter du har købt den - så spørg endelig.

    Det er iøvrigt nogle smukke kort, som du har fået lavet. Og en smuk Pergola - skøn her i sensommeren.

    SvarSlet