Baggrund

søndag den 22. april 2012

Konfirmationskort til Drenge

Konfirmationskort


 





22 kommentarer:

  1. Super flotte drengekort - rigtig god inspiration :o)

    SvarSlet
  2. Kanon flot drenge konfirmationskort. Og et sødt lille rim. Det vil blive brugt på et eller andet tidspunkt.

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Superflotte konfirmationskort - dejligt med gode scrapvenner, hvor man kan hent inspiration, ikke?

    SvarSlet
  4. Flotte kort begge to!Godt med lidt hjælp udefra.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Lækre kort du har fået lavet - rigtig dejligt med hjælp fra fødselsdagsgruppen

    SvarSlet
  6. Skønne skønne kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. Selv om du ikke havde den største lyst, må man sige at du klarede det flot - virkelig lækre drengekort.

    SvarSlet
  8. det er da super drenget tju hej

    SvarSlet
  9. det er du sluppet meget godt fra. super seje kort

    SvarSlet
  10. flotte kort dem vil enhver konfirmand da elske at få

    SvarSlet
  11. Det er da fine konfirmationskort du har lavet. Godt der er nogen der er leveringsdygtige =D

    SvarSlet
  12. De er super fine dine kort.

    SvarSlet
  13. Bege kort er blevet rigtig fine :)

    SvarSlet
  14. Hvor er de altså bare hamrende flotte de kort, det løste du da til ug kryds, slange og hvad vi ellers har.

    Den baggrund er bare for fed!

    Er glad for jeg kunne hjælpe!
    Ja vores fødsesldagsgruppe er bare for sej! Jeg går også ind for rabat hos PostDanmark!!!!

    SvarSlet
  15. Fine og drenget kort og ja ejg kender det alt for godt. Jeg er heller ikke vild med at skulle lave drenge kort

    SvarSlet
  16. Jeg synes du har gjort det så flot...jeg er bestemt heller ikke gode venner med drengekort
    God søndag aften

    SvarSlet
  17. Det har du klaret rigtig flot, jeg kan kun tilslutte mig de andre - drengekort er jeg ikke vild med at lave.

    SvarSlet
  18. Det første kort er da bare så sejt!
    Det vil konfirmanden helt sikkert også mene!

    SvarSlet
  19. Det har du altså klaret så flot. Det papir på det første kort er da perfekt til formålet. Det har jeg vist ikke set før.
    Men begge kort er super.
    Ha en dejlig dag - og tusind tak for alle dine trofaste kommentarer hos mig. Du er flittig, er du.

    SvarSlet
  20. Skønne konfirmations kort til drenge,- de er super fine

    SvarSlet
  21. Hej skønne kvinde...Begge kort gjorde stor lykke,både hos drengenene, deres gæster og ikke mindst forældrene...Endnu engang tak for din store hjælpsomhed....Du har så fantastiske kreative gener som jeg har STOR glæde af...Tak for det...Kæmpe knuz...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Søde:)
      Dejligt at se dig her inde på min side:)
      Glæder mig at kortene gjore lykke hos drengene, gæster og forældre:)
      Hvis der er nogen der erhjælpsom, så er det jer,
      i er guld vær:)
      Kæmpe knuz fra os begge:)

      Slet